Graba strica treaba. Vorba lunga saracia omului. Daca taceai filosof ramaneai. Vorba-i de argint dar tacerea e de aur.
Mai stiti si voi asemenea proverbe? Eu i-as trimite domnului Ponta o carte cu proverbe si maxime si i-as recomanda un training in meditatie si self control, poate data viitoare nu mai arunca vorbe-n vant, precum faimoasa declaratie triumfala la revenirea din Germania, conform careia un MARE producator auto va deschide o uzina in Romania.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14489154-victor-ponta-posibila-mare-investitie-germana-romania-greenfield-ocupa-dan-sova.htm
Dar stai asa! Daca el se referea la Trabant?
Premierul a declarat, pentru exactitate, asta: "Una dintre marile companii germane din industria auto va deschide o fabrica in Romania, board-ul companiei urmand sa adopte o decizie finala in acest sens, potrivit premierului Victor Ponta.
"Zilele trecute, in sedinta de guvern, pe lista confidentiala pentru ca asa a fost intelegerea, am aprobat un memorandum de intelegere cu una din cele mai mari si mai prestigioase companii din Germania, care va deschide o fabrica in Romania. Nu stiu daca e cea mai mare, dar poate ca e una din cele mai faimoase. Intelegerea dintre noi este sa anuntam impreuna acest lucru", a spus, recent, Ponta la Antena 3.
Intrebat in ce domeniu va investi aceasta companie, premierul a aratat ca este vorba de un domeniu "foarte drag" Romaniei, in care lucreaza deja doi mari producatori importanti."
Mai stiti si voi asemenea proverbe? Eu i-as trimite domnului Ponta o carte cu proverbe si maxime si i-as recomanda un training in meditatie si self control, poate data viitoare nu mai arunca vorbe-n vant, precum faimoasa declaratie triumfala la revenirea din Germania, conform careia un MARE producator auto va deschide o uzina in Romania.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14489154-victor-ponta-posibila-mare-investitie-germana-romania-greenfield-ocupa-dan-sova.htm
Dar stai asa! Daca el se referea la Trabant?
Premierul a declarat, pentru exactitate, asta: "Una dintre marile companii germane din industria auto va deschide o fabrica in Romania, board-ul companiei urmand sa adopte o decizie finala in acest sens, potrivit premierului Victor Ponta.
"Zilele trecute, in sedinta de guvern, pe lista confidentiala pentru ca asa a fost intelegerea, am aprobat un memorandum de intelegere cu una din cele mai mari si mai prestigioase companii din Germania, care va deschide o fabrica in Romania. Nu stiu daca e cea mai mare, dar poate ca e una din cele mai faimoase. Intelegerea dintre noi este sa anuntam impreuna acest lucru", a spus, recent, Ponta la Antena 3.
Intrebat in ce domeniu va investi aceasta companie, premierul a aratat ca este vorba de un domeniu "foarte drag" Romaniei, in care lucreaza deja doi mari producatori importanti."
Acum, ca sa fiu si eu corect, Victor Ponta nu a zis ca e chiar un producator auto. Ci a zis ca e din industria auto. Poate se referea la un producator de balamale de usi de masina?
Poate!
Presa insa a zburdat zglobie la cutia cu presupuneri si, nu fara logica, a estimat ca producatorul din industria auto ar fi grupul BMW. Mercedes tocmai ce a deschis sau construieste o fabrica in Ungaria, dupa ce a refuzat Romania acum vreo 2, 3 ani din pricina lipsei infrastructurii. Audi e si el in Ungaria. Sa fie totusi Opel? Neh. Presa a concluzionat ca e vorba de BMW.
Doar ca astazi veni dezmintirea oficiala de la BMW: http://0-100.hotnews.ro/2013/03/28/bmw-nu-vom-construi-o-fabrica-in-europa-centrala-si-de-est/
Ei nu au in nici un caz, in plan, deschiderea unei fabrici in Europa.
De aceea eu cred ca e vorba de Trabant. Acest brand German (Est German dar deh, tot nemtesc e :)), cred ca in opinia domnului Ponta, dar mai ales in a mentorului sau Ion Iliescu este unul de renume monidal, posibil chiar cel mai mare brand de masini din Germania. Asa ca domnia sa nu a exagerat. Doar ca vorbea din PUNCTUL SAU DE VEDERE si prin prisma a ceea ce intelege domnia sa mare producator.
Si de ce sa nu vina Trabant in Romania? Concetatenii nostrii de diverse etnii care se preocupa cu "reciclarea" cartoanelor si plasticelor din ghenele de gunoi le-ar asigura un flux de materie prima continuu.
Apoi, masina lor este perfect calibrata pentru puterea de cumparare a Romanilor. Totodata, o asemenea masina, cu viteza maxima de 60 de km/h nu are nevoie de autostrazi deci nici costuri cu dezvoltarea infrastructurii nu vor mai apasa asupra greu incercatului buget al doctorului honoris flemzea Daaaaan Sovaaaa. Mai sunt multiple alte beneficii. Trabantul, masina mica, ocupa mai putin spatiu de parcare, deci e perfect proportionata pentru haosul parcagienesc din mandra noastra capitala. Iar proprietarul, pe timp de iarna, in caz ca nu se mai ajunge cu banii si nu-si poate da drumul la incalzire, poate oricand sa puna pe foc o aripa de Trabantzel!
Comentarii
Trimiteți un comentariu