#tare #multi @englezi sunt pe @twitter.
O fi moda si prin Romania, insa inca aceasta platforma nu este atat de generalizata precum Facebookul. Dar, daca putem paria cu incredere pe ceva, este usurinta cu care trendurile de consum de social media trec barierele europene si, cat de curand, si twitterul va deveni mai uzual intre Carpati.
Ce facem ca marketeri cu el?
Am vazut in aceste zile o reclama Coca Cola in Romania care se chinuia sa promoeze un #. Dar acesta era afisat atat de putin incat n-am reusit sa-l retin. Iar eu ma uitam la reclame special pentru asa ceva. Consumatorul, care merge la pipi in timpul reclamelor l-a cam ratat cu desavarsire.
Oricum, faptul ca cei de la Coca Cola incep sa testeze twitterul e un semn incurajator pentru potentialul acestei platforme.
In UK este platforma cea mai utilizata in paralel cu vizionarea programelor TV. Totodata, TV-ul poate fi folosit pentru a genera trenduri pe Twitter, iar trendurile de pe twitter pot duce la cresterea audientei TV-ului.
Pana una alta iata un exemplu de la Mercedes despre cum foloseste Twitter in sprijinirea lansarii noului A Class
http://www.youtube.com/watch?v=VXO_WKe54jY
O fi moda si prin Romania, insa inca aceasta platforma nu este atat de generalizata precum Facebookul. Dar, daca putem paria cu incredere pe ceva, este usurinta cu care trendurile de consum de social media trec barierele europene si, cat de curand, si twitterul va deveni mai uzual intre Carpati.
Ce facem ca marketeri cu el?
Am vazut in aceste zile o reclama Coca Cola in Romania care se chinuia sa promoeze un #. Dar acesta era afisat atat de putin incat n-am reusit sa-l retin. Iar eu ma uitam la reclame special pentru asa ceva. Consumatorul, care merge la pipi in timpul reclamelor l-a cam ratat cu desavarsire.
Oricum, faptul ca cei de la Coca Cola incep sa testeze twitterul e un semn incurajator pentru potentialul acestei platforme.
In UK este platforma cea mai utilizata in paralel cu vizionarea programelor TV. Totodata, TV-ul poate fi folosit pentru a genera trenduri pe Twitter, iar trendurile de pe twitter pot duce la cresterea audientei TV-ului.
Pana una alta iata un exemplu de la Mercedes despre cum foloseste Twitter in sprijinirea lansarii noului A Class
http://www.youtube.com/watch?v=VXO_WKe54jY
Comentarii
Trimiteți un comentariu