Treceți la conținutul principal

Moarte Opiniei, viaţă lungă informaţiei

Cum se face ca cei mai activi si venali infieratori ai tehnocratiei guvernamentale sunt cei ce au avut de suferit cel mai mult in perioadele guvernarilor pur politice cu care am fost binecuvantati atat de multi ani?
Lipsa de informare echidistanta este motivul.
Că majoritatea canalelor media, în special a posturilor Tv de ştiri sunt "apropiate" unui sau altui partid/grup de interese politic e o axiomă. (Un raport Active watch ce conţine şi concluzii ale organizaţiei Reporteri Fără frontiere se pot găsi prin intermediul acestui articol din Mediafax). Dar această realitate este si motivul pentru care votanţii aleg "soluţii politice" cun un efect negativ asupra capacităţii de dezvoltare a ţării, care duc la un impact direct negativ asupra calităţii vieţii lor, de care însă nu sunt conştienţi deoarece mesajele mass-mediei nu sunt echidistante ci de multe ori distorsionează adevarul şi conving electoratul că motivul suferinţelor lor nu ţine de cei pe care i-au votat ci de orice sau oricine altceva (băsismul, Soros, ruşii, Americanii, Europenii, masonii, evreii, finanţia modiala). Deşi satiră, acest "studiu" (notaţi ghilimelele) facut de Times New Roman pune bomboana pe coliva Oile
Astfel, începand de astăzi, hai să încercăm noi, cei ce ne activăm pe reţele de socializare să ne schimbăm mai întâi atitudinea noastră, iar apoi să o schimbăm şi a celorlalţi punând accent pe informaţie, nu pe opinie:
Dacă mulţi scriem "pe net": credem, am auzit, am văzut în altă parte şi alte asemenea expresii fără a mai pune accent pe fapte, informaţii exacte, definitie şi determinate într-un context, dacă noi, cei ce suntem dezamăgiţi de impostura unor instituţii de presă facem rabat in comunicarea de zi cu zi de la utilizarea logicii si a informaţiilor şi statutăm opinii cu valoare de absolut, cu ce drept venim ulterior şi combatem ca lipsite de logică opiniile altora!? E un paradox logic :) deoarece opiniile nu pot fi combătute decât cu fapte, adică informaţii, nu cu alte opnii. Sper că am trecut de perioada istorică numită Ev Mediu, in care unii credeau că pământul e plat, alţii credeau că bolile sunt o lovitură de la Dumnezeu, iar cei ce credeau altfel, erau omorâţi! Astăzi avem informaţia şi putem să o verificăm independent şi ea trebuie să stea la baza deciziilor noastre.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rata mortalitatii sau cum sa intelegem cifre si statistica

Incepe totul cu o poza sharuita de cineva drag mie, dar care parca in aceasta perioada, nu vrea sa mai inteleaga legaturi si cauze deterministice. Articolul are multe greseli de tipar, fiind scris rapid si pe scurt. Imi cer scuze :) Apoi...eu...ca si persoana...nu sunt foarte abil in a explica calm si relaxat ceva ce mie mi se pare evident. Aici mai am de invatat :) Incerc mai jos sa exersez skillurile de "explicare" Iata poza Acest grafic este folosit de multi pentru a arata ca "Covid-19" NU e o mare problema. Graficul intr-adevar arata ca numarul de decese zilnice la nivel mondial din cauza acestei boli nu este extrem de mare. Deja avem o problema cu graficul deoarece scrie numele bolii urmat de Coronavirus.  NU VIRSUL are acest nume. Virusul se numeste SARS-CoV-2, COVID-19 e boala pe care o provoaca. Cineva care scrie astfel NU poate fi un expert in domeniu. E ca si cum eu as scrie despre formule de fizica cuantica...te prinzi ca am invatat-o pe balustrad...

razboiul de o suta de ani Pepsi vs Coca Cola!

Acum 127 de ani Coca Cola era creat in SUA de John S Pemberton. Credeati ca Pepsi e muuult mai tanar? E doar cu 12 ani mai tanar. In 1898, adica acum 115 ani Pepsi era inventat de un farmacist, Caleb Bradham. Istoria celor doua branduri este tumultoasa la inceput. Coca Cola se extinde repede in Canada, Cuba si pe intreg teritoriul SUA. Chiar daca Pepsi creste repede la randul sau insa, din cauza crizei de zahar din timpul primului razboi modial, compania care detinea Pepsi da faliment in 1923. In anul primul faliment Pepsi, Coca Cola il numeste presedinte pe Robert W Woodruff:   http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_W._Woodruff#Career Puteti citi mai multe despre acest om cu o viata extraordinara aici, pe wikipedia. El a fost numit presedintele companiei la 33 de ani, cand Coca Cola avea propriile ei probleme si a ramas presedinte pana in 1954 si a transformat Coca Cola intr-un brand mondial. Un citat atribuit lui este: "There is no limit to what a man can do and where he ...

Maxime celebre

Fiindca nu sunt atat de destept si capabil sa descriu lucrurile mai bine, iata niste citate si maxime spuse de oameni care au facut ceva cu viata lor si au influentat lumea: The society which scorns excellence in plumbing as a humble activity and tolerates shoddiness in philosophy because it is an exalted activity will have neither good plumbing nor good philosophy: neither its pipes nor its theories will hold water John W. Gardner What is the use of a house if you haven't got a tolerable planet to put it on? Henry David Thoreau A people that values its privileges above its principles soon loses both. Dwight D. Eisenhower We have a system that increasingly taxes work and subsidizes nonwork. Milton Friedman Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work. Thomas A. Edison My favourite one :) Any man who reads too much and uses his own brain too little falls into lazy habits of thinking. Albert Einstein