Treceți la conținutul principal

IPhone A6. Audi gadget

Masina ca fudulie, e specific sapiensului modern.
Daca ai, sa se vada! Daca n-ai, sa nu se vadă (că n-ai :))! Oricum ar fi, masina sa fie „a barbatului„ mare fală. 
Dar cum se intamplă de ceva timp în societatea modernă, de consum, diferențierea lipsește. Astfel, orice personalitate ai avea, aceeasi masină îți va plăcea. Precum la telefoane. De la GM, la secretara din lobby, de la pițipoancă de Bamboo, la hipstera de Origo, telefonul „TO HAVE„ este acelasi: iPhone! Apoi vine Samsung iar...daca esti mai special un HTC sau Huawei.
iPhone-ul mașinilor Românești este Audi.
A4 e un fel de IPhone 7. Foarte împrăștiat, găsit prin buzunarele multora, dacă îl ai arata că ești ,,din ginta” celor care știu ce e în tendințe. Poate nu ai momentan atât de mulți bani...dar ai avut!
Sau ești doar un excentric, care își schimbă mașina/telefonul doar când acesta se strică, nu ori de câte ori apare câte un model nou. Nu e important să fii la modă pentru tine! Style over fashion baby :) Ce e important este că ai iPhone, fie el si 7...ăăă...adică...scuze...important e că ai Audi, fie el si A4. 
Q7 este nou este un iPhone X. Bling! Sting! Și neapărat să fie silver. Sau GOLD :)
A8...este degeaba...ca un iPhone X mare în mâna unui director general de firmă de audit. Prea multă mașină pentru o personalitate prea mică cu cont bancar prea mare.
Un A6 second, de vreo 4 ani, e ca un iPhone 7 maxi, dar modelul silver julit de nisipul din Vama Veche, in bar la Expirat.

Iar noul A6 este ca un Iphone 8!


Adevărul e că mașina e bună, tehnologia solidă și merită apreciată de orice ,,car fanatic”. A vorbi însă despre designul unui Audi, fie el și noul A6, este la fel de interesant ca si ascultarea unei prelegeri despre viața puricilor de iac siberian. Dacă cineva spune că își cumpără un Audi pentru că e fascinat de exuberanța vizuală a caroseriei, sunați-i nevasta. Sigur o inșeală, deoarece un mincinos mai mare nu poate exista :)
Dacă nu mă credeți, puteți să vă jucați singuri jocul: Găsește cel putin 10, hai 5, diferențe de design urmărind acest filmuleț:
În timp ce departamentul de design al Audi e format din Gigel, băiatul de la Xerox și un pix, cel de dezvoltare al suspensiilor pare a fi condus de un guru al ingineriei, un potențial laureat al unui Nobel inexistent încă, acordat pentru perfecțiunea trenului de rulare. 
Interiorul noului A6 este cu adevarat un infocenter, appconnected device, un volan plasat in fata unei console de entertainment.
Poate unii dintre voi veți aprecia acest LITERALMENTE iPhone pe roți, plin de gadgeturi și app-uri. Sper să nu vă întâlnesc în trafic! :) Nu de alta, dar tare mă tem că, în timp ce conduce auto-pilotul, voi o ardeti pe FB. Și aș vrea să evit să fac cunostință cu bara vostră față.
Vă va salva însă pilotul automat. Deoarece AUDI știe că muuult prea mulți ”progressive connectors”, ce stau cu Instatoriul in bot toată ziua, se vor regăsi în spatele volanului noului A6, și a pregătit un pilot automat mai ceva ca HAL (extra bonus if u get the reference!). Level 3 autonomus capability. Says right here :)
Dar noul A6 oferă ceva și pentru cei ce știu să conducă, cei cu mustață, păr pe piept și testosteron în loc de transpirație. Un V6 de 340 de cai putere, pe benzină, care atinge ”suta” in 5.1 secunde și e limitat la 250km/h viteză maximă. Iar acesta este modelul ... standard. Nu un S sau RS6. Astfel că voi uita de geekpoint 3.0 interior, xerox design center și voi aștepta cutia secvențială DSG si motorul de 340 căluți. 
Progress through technology baby.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

razboiul de o suta de ani Pepsi vs Coca Cola!

Acum 127 de ani Coca Cola era creat in SUA de John S Pemberton. Credeati ca Pepsi e muuult mai tanar? E doar cu 12 ani mai tanar. In 1898, adica acum 115 ani Pepsi era inventat de un farmacist, Caleb Bradham. Istoria celor doua branduri este tumultoasa la inceput. Coca Cola se extinde repede in Canada, Cuba si pe intreg teritoriul SUA. Chiar daca Pepsi creste repede la randul sau insa, din cauza crizei de zahar din timpul primului razboi modial, compania care detinea Pepsi da faliment in 1923. In anul primul faliment Pepsi, Coca Cola il numeste presedinte pe Robert W Woodruff:   http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_W._Woodruff#Career Puteti citi mai multe despre acest om cu o viata extraordinara aici, pe wikipedia. El a fost numit presedintele companiei la 33 de ani, cand Coca Cola avea propriile ei probleme si a ramas presedinte pana in 1954 si a transformat Coca Cola intr-un brand mondial. Un citat atribuit lui este: "There is no limit to what a man can do and where he ...

An EU commission of Alchemists

There is a quote, attributed to William H Gass, that says “The True Alchemist does not change lead into Gold, they change the world into words”. It is a metaphor about the power that a writer has to distill the essence of the world into words on a page. To some extent this is the power of the politician, to distill the essence of the world into policies, which are words on paper. In order to achieve this feat with success, there is a prerequisite of excellence on the part of the writer in the metaphor, or in the persona of the politician, in my parallel. As politicians deal in words, which converted into polices and laws, can shape societies and peoples, they are wholly dependent on the trust, we, the voters, have in them. Mrs Ursula von der Leyen, I have read with interest, just yesterday, your agenda for Europe “A union that strives for more”. In it I have found interesting, albeit very dry descriptions, of a stronger, unified Europe under a vision that, as you so clearly...

Rata mortalitatii sau cum sa intelegem cifre si statistica

Incepe totul cu o poza sharuita de cineva drag mie, dar care parca in aceasta perioada, nu vrea sa mai inteleaga legaturi si cauze deterministice. Articolul are multe greseli de tipar, fiind scris rapid si pe scurt. Imi cer scuze :) Apoi...eu...ca si persoana...nu sunt foarte abil in a explica calm si relaxat ceva ce mie mi se pare evident. Aici mai am de invatat :) Incerc mai jos sa exersez skillurile de "explicare" Iata poza Acest grafic este folosit de multi pentru a arata ca "Covid-19" NU e o mare problema. Graficul intr-adevar arata ca numarul de decese zilnice la nivel mondial din cauza acestei boli nu este extrem de mare. Deja avem o problema cu graficul deoarece scrie numele bolii urmat de Coronavirus.  NU VIRSUL are acest nume. Virusul se numeste SARS-CoV-2, COVID-19 e boala pe care o provoaca. Cineva care scrie astfel NU poate fi un expert in domeniu. E ca si cum eu as scrie despre formule de fizica cuantica...te prinzi ca am invatat-o pe balustrad...