Masina ca fudulie, e specific sapiensului modern.
Daca ai, sa se vada! Daca n-ai, sa nu se vadă (că n-ai :))! Oricum ar fi, masina sa fie „a barbatului„ mare fală.
Dar cum se intamplă de ceva timp în societatea modernă, de consum, diferențierea lipsește. Astfel, orice personalitate ai avea, aceeasi masină îți va plăcea. Precum la telefoane. De la GM, la secretara din lobby, de la pițipoancă de Bamboo, la hipstera de Origo, telefonul „TO HAVE„ este acelasi: iPhone! Apoi vine Samsung iar...daca esti mai special un HTC sau Huawei.
iPhone-ul mașinilor Românești este Audi.
A4 e un fel de IPhone 7. Foarte împrăștiat, găsit prin buzunarele multora, dacă îl ai arata că ești ,,din ginta” celor care știu ce e în tendințe. Poate nu ai momentan atât de mulți bani...dar ai avut!
Sau ești doar un excentric, care își schimbă mașina/telefonul doar când acesta se strică, nu ori de câte ori apare câte un model nou. Nu e important să fii la modă pentru tine! Style over fashion baby :) Ce e important este că ai iPhone, fie el si 7...ăăă...adică...scuze...important e că ai Audi, fie el si A4.
Q7 este nou este un iPhone X. Bling! Sting! Și neapărat să fie silver. Sau GOLD :)
A8...este degeaba...ca un iPhone X mare în mâna unui director general de firmă de audit. Prea multă mașină pentru o personalitate prea mică cu cont bancar prea mare.
Un A6 second, de vreo 4 ani, e ca un iPhone 7 maxi, dar modelul silver julit de nisipul din Vama Veche, in bar la Expirat.
Iar noul A6 este ca un Iphone 8!
Adevărul e că mașina e bună, tehnologia solidă și merită apreciată de orice ,,car fanatic”. A vorbi însă despre designul unui Audi, fie el și noul A6, este la fel de interesant ca si ascultarea unei prelegeri despre viața puricilor de iac siberian. Dacă cineva spune că își cumpără un Audi pentru că e fascinat de exuberanța vizuală a caroseriei, sunați-i nevasta. Sigur o inșeală, deoarece un mincinos mai mare nu poate exista :)
Dacă nu mă credeți, puteți să vă jucați singuri jocul: Găsește cel putin 10, hai 5, diferențe de design urmărind acest filmuleț:
În timp ce departamentul de design al Audi e format din Gigel, băiatul de la Xerox și un pix, cel de dezvoltare al suspensiilor pare a fi condus de un guru al ingineriei, un potențial laureat al unui Nobel inexistent încă, acordat pentru perfecțiunea trenului de rulare.
Interiorul noului A6 este cu adevarat un infocenter, appconnected device, un volan plasat in fata unei console de entertainment.
Poate unii dintre voi veți aprecia acest LITERALMENTE iPhone pe roți, plin de gadgeturi și app-uri. Sper să nu vă întâlnesc în trafic! :) Nu de alta, dar tare mă tem că, în timp ce conduce auto-pilotul, voi o ardeti pe FB. Și aș vrea să evit să fac cunostință cu bara vostră față.
Vă va salva însă pilotul automat. Deoarece AUDI știe că muuult prea mulți ”progressive connectors”, ce stau cu Instatoriul in bot toată ziua, se vor regăsi în spatele volanului noului A6, și a pregătit un pilot automat mai ceva ca HAL (extra bonus if u get the reference!). Level 3 autonomus capability. Says right here :)
Dar noul A6 oferă ceva și pentru cei ce știu să conducă, cei cu mustață, păr pe piept și testosteron în loc de transpirație. Un V6 de 340 de cai putere, pe benzină, care atinge ”suta” in 5.1 secunde și e limitat la 250km/h viteză maximă. Iar acesta este modelul ... standard. Nu un S sau RS6. Astfel că voi uita de geekpoint 3.0 interior, xerox design center și voi aștepta cutia secvențială DSG si motorul de 340 căluți.
Progress through technology baby.
Comentarii
Trimiteți un comentariu