Treceți la conținutul principal

IPhone A6. Audi gadget

Masina ca fudulie, e specific sapiensului modern.
Daca ai, sa se vada! Daca n-ai, sa nu se vadă (că n-ai :))! Oricum ar fi, masina sa fie „a barbatului„ mare fală. 
Dar cum se intamplă de ceva timp în societatea modernă, de consum, diferențierea lipsește. Astfel, orice personalitate ai avea, aceeasi masină îți va plăcea. Precum la telefoane. De la GM, la secretara din lobby, de la pițipoancă de Bamboo, la hipstera de Origo, telefonul „TO HAVE„ este acelasi: iPhone! Apoi vine Samsung iar...daca esti mai special un HTC sau Huawei.
iPhone-ul mașinilor Românești este Audi.
A4 e un fel de IPhone 7. Foarte împrăștiat, găsit prin buzunarele multora, dacă îl ai arata că ești ,,din ginta” celor care știu ce e în tendințe. Poate nu ai momentan atât de mulți bani...dar ai avut!
Sau ești doar un excentric, care își schimbă mașina/telefonul doar când acesta se strică, nu ori de câte ori apare câte un model nou. Nu e important să fii la modă pentru tine! Style over fashion baby :) Ce e important este că ai iPhone, fie el si 7...ăăă...adică...scuze...important e că ai Audi, fie el si A4. 
Q7 este nou este un iPhone X. Bling! Sting! Și neapărat să fie silver. Sau GOLD :)
A8...este degeaba...ca un iPhone X mare în mâna unui director general de firmă de audit. Prea multă mașină pentru o personalitate prea mică cu cont bancar prea mare.
Un A6 second, de vreo 4 ani, e ca un iPhone 7 maxi, dar modelul silver julit de nisipul din Vama Veche, in bar la Expirat.

Iar noul A6 este ca un Iphone 8!


Adevărul e că mașina e bună, tehnologia solidă și merită apreciată de orice ,,car fanatic”. A vorbi însă despre designul unui Audi, fie el și noul A6, este la fel de interesant ca si ascultarea unei prelegeri despre viața puricilor de iac siberian. Dacă cineva spune că își cumpără un Audi pentru că e fascinat de exuberanța vizuală a caroseriei, sunați-i nevasta. Sigur o inșeală, deoarece un mincinos mai mare nu poate exista :)
Dacă nu mă credeți, puteți să vă jucați singuri jocul: Găsește cel putin 10, hai 5, diferențe de design urmărind acest filmuleț:
În timp ce departamentul de design al Audi e format din Gigel, băiatul de la Xerox și un pix, cel de dezvoltare al suspensiilor pare a fi condus de un guru al ingineriei, un potențial laureat al unui Nobel inexistent încă, acordat pentru perfecțiunea trenului de rulare. 
Interiorul noului A6 este cu adevarat un infocenter, appconnected device, un volan plasat in fata unei console de entertainment.
Poate unii dintre voi veți aprecia acest LITERALMENTE iPhone pe roți, plin de gadgeturi și app-uri. Sper să nu vă întâlnesc în trafic! :) Nu de alta, dar tare mă tem că, în timp ce conduce auto-pilotul, voi o ardeti pe FB. Și aș vrea să evit să fac cunostință cu bara vostră față.
Vă va salva însă pilotul automat. Deoarece AUDI știe că muuult prea mulți ”progressive connectors”, ce stau cu Instatoriul in bot toată ziua, se vor regăsi în spatele volanului noului A6, și a pregătit un pilot automat mai ceva ca HAL (extra bonus if u get the reference!). Level 3 autonomus capability. Says right here :)
Dar noul A6 oferă ceva și pentru cei ce știu să conducă, cei cu mustață, păr pe piept și testosteron în loc de transpirație. Un V6 de 340 de cai putere, pe benzină, care atinge ”suta” in 5.1 secunde și e limitat la 250km/h viteză maximă. Iar acesta este modelul ... standard. Nu un S sau RS6. Astfel că voi uita de geekpoint 3.0 interior, xerox design center și voi aștepta cutia secvențială DSG si motorul de 340 căluți. 
Progress through technology baby.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Netflix ... acest McDonald's al Filmelor

Dacă ai chef de o masă cât de cât mâncabilă, dintr-o ofertă maaaareee foc creată special să îți pară că ai de unde să alegi, dă fuguța la McDonald's. Va fi o experiență mai atractivă în reclama de la televizor decât în riăl laif! Nu e nimic rău cu MC. E chiar un model de business de succes și pentru multe persoane, mai ales din statele dezvoltate, cea mai ieftină mâncare la care au acces. La noi este însă...trendy :D Precum Starbucks! Netflix seamana cu McDonald's din mai multe puncte de vedere: 1 meniul: ambele au un vraaafff luuunnngg cât o zi de post (ironically nu prea există o mare ofertă de post la MC) și îți dă impresia că ai avea de unde să alegi 2. gustul la MC e precum Trailerul la Netflix Producții originale ( A NETFLIX OROGINAL) : la MC aromele chimice bine alese te fac să salivezi, la Netflix trailerele te fac să vrei să vezi imediat filmul sau serialul 3. experiența: orice ți-ai lua de la MC are cam același gust (pentru mine cel puțin). La fel și cu seria...

Rata mortalitatii sau cum sa intelegem cifre si statistica

Incepe totul cu o poza sharuita de cineva drag mie, dar care parca in aceasta perioada, nu vrea sa mai inteleaga legaturi si cauze deterministice. Articolul are multe greseli de tipar, fiind scris rapid si pe scurt. Imi cer scuze :) Apoi...eu...ca si persoana...nu sunt foarte abil in a explica calm si relaxat ceva ce mie mi se pare evident. Aici mai am de invatat :) Incerc mai jos sa exersez skillurile de "explicare" Iata poza Acest grafic este folosit de multi pentru a arata ca "Covid-19" NU e o mare problema. Graficul intr-adevar arata ca numarul de decese zilnice la nivel mondial din cauza acestei boli nu este extrem de mare. Deja avem o problema cu graficul deoarece scrie numele bolii urmat de Coronavirus.  NU VIRSUL are acest nume. Virusul se numeste SARS-CoV-2, COVID-19 e boala pe care o provoaca. Cineva care scrie astfel NU poate fi un expert in domeniu. E ca si cum eu as scrie despre formule de fizica cuantica...te prinzi ca am invatat-o pe balustrad...

Un secol pe aripi! Mariana Dragescu

Sunt un impatimit al aviatiei. Iubesc zborul si avioanele. Totodata nutresc un mare respect pentru cei ce, in tumultuosul secol XX, si-au asumat datoria fata de tara si popr si au traversat, cu curaj si spirit de datorie, incercatii ani ai celui de-al doilea razboi mondial. Dar, la fel ca multi dintre noi, tinerii secolului XXI, nu stiu numele multor dintre cei ce intre 1939 si 1945 au au luptat in cel De-al Doilea Razboi Mondial. Ieri insa am aflat despre trecerea in nefiinta a Comadorului in retragere Mariana Dragescu, dupa un secol de viata. De ieri pana astazi am citit mult despre ea si am incercat sa ma documentez, deoarece cred ca merita sa nu uitam ceea ce a fost o viata absolut remarcabila a unei femei pentru care superlativele sunt desuete. Scuzati-mi patetismul dar va las pe voi sa va dati cu parerea daca ceea ce spun este exagerat: Comador Mariana Dragescu: Nascuta la 7 Septembrie 1912 A inceput sa zbore in dubla comanda in anul 1935, obtinant al saptelea brevet femi...