Dacă ai chef de o masă cât de cât mâncabilă, dintr-o ofertă maaaareee foc creată special să îți pară că ai de unde să alegi, dă fuguța la McDonald's. Va fi o experiență mai atractivă în reclama de la televizor decât în riăl laif!
Nu e nimic rău cu MC. E chiar un model de business de succes și pentru multe persoane, mai ales din statele dezvoltate, cea mai ieftină mâncare la care au acces. La noi este însă...trendy :D Precum Starbucks!
Netflix seamana cu McDonald's din mai multe puncte de vedere:
1 meniul: ambele au un vraaafff luuunnngg cât o zi de post (ironically nu prea există o mare ofertă de post la MC) și îți dă impresia că ai avea de unde să alegi
2. gustul la MC e precum Trailerul la Netflix Producții originale (A NETFLIX OROGINAL): la MC aromele chimice bine alese te fac să salivezi, la Netflix trailerele te fac să vrei să vezi imediat filmul sau serialul
3. experiența: orice ți-ai lua de la MC are cam același gust (pentru mine cel puțin). La fel și cu serialele Netflix. Oriunde ar fi: în spațiu, în închisoare, în evul mediu, grecia antică sau în lumea politică, acest ”window dressing” al spațiului geografic sau temporal este o simplă găselniță pentru a coafa ceea ce, în esență, e o telenovelă. El o place pe ea. ea o place pe ea. Ea îl place pe altul. Altul face o boacănă. Omor. Kilăreală sau urmăriri sau zbor prin spațiu sp nu zici cp filmul nu e Thriller, Acțiune sau SF, după care, ajunși la destinație iar avem el călare pe ea, ea călare pe el, sex, pupici, iubire...dar mereu interzisă. Orange is the new black e cam la fel cu Troia revamped (in care eroii antici sunt interpretati de afro americani ?!?) Ambele seamana cu Under the Dome, care seamana cu nu mai stiu ce SF cu niște copii aruncați pe un Pământ post apocaliptic de pe o stație spațială ridicolă.
Adevarul e că îmi place încă Netflix. Îmi place un ”binge” (că tot l-a băgat Telekom cu japca in DEX-ul românului 3.0) însă nu prea mai văd producții cu un dram de originalitate. Vikings, bun tare, dar aștept noul sezon de o eternitate în lumea fast pace a internetului moder. Să nu uităm House of Cards. Genial! (da, da, toți eram fani ai serialului inspirat de romanele lui Michael Dobbs. Acum ne ferim să o recunoaștem doar pentru că Kevin Spacey e o scursură de om în realitate. Chiar...oare ne urâm pe noi că ne uitam parcă în transă la prestațiile sale? Asta e o discuție pentru altă dată). Am urmărit și MINDHUNTER, a fost o experiență. Dar de când Netflix varsă pe piață producții într-un volum ce face de rușine debitul Amazonului (fluviul, nu concurentul lui Netflix) îmi este clar că obiectivul lor e Volume NOT Value share. Dacă chiar și Cartman are o șansă CLICK ME NOW:)
Netflix suntem noi. Vrem mai mult, acum, imediat și fără limită. Vrem ALL INCLUSIVE. Ne uităm la formă, ne pasă mai puțin de fond.
Ultimul serial, Lost in space, mi-a dat, în vorbele unui fost coleg: FATALITY! Aventurile familiei Robinson, un cult classic al SF-ul de cat B al anilor 60, redecorat și fezandat de mai multe ori de industria Hollywoodului a intrat și el pe banda rulantă de succesuri Netflixești. Și a ieșit o obosită plictiseală cu efecte de secol 21, mai lipsită de originalitate decât orice tricou cu logo LEVI`s cumpărat din Obor. SF for thă masses! The horror...or the comedy?!?! Any way. Makes u wanna read so I guess it does do some good :D
Nu e nimic rău cu MC. E chiar un model de business de succes și pentru multe persoane, mai ales din statele dezvoltate, cea mai ieftină mâncare la care au acces. La noi este însă...trendy :D Precum Starbucks!
Netflix seamana cu McDonald's din mai multe puncte de vedere:
1 meniul: ambele au un vraaafff luuunnngg cât o zi de post (ironically nu prea există o mare ofertă de post la MC) și îți dă impresia că ai avea de unde să alegi
2. gustul la MC e precum Trailerul la Netflix Producții originale (A NETFLIX OROGINAL): la MC aromele chimice bine alese te fac să salivezi, la Netflix trailerele te fac să vrei să vezi imediat filmul sau serialul
3. experiența: orice ți-ai lua de la MC are cam același gust (pentru mine cel puțin). La fel și cu serialele Netflix. Oriunde ar fi: în spațiu, în închisoare, în evul mediu, grecia antică sau în lumea politică, acest ”window dressing” al spațiului geografic sau temporal este o simplă găselniță pentru a coafa ceea ce, în esență, e o telenovelă. El o place pe ea. ea o place pe ea. Ea îl place pe altul. Altul face o boacănă. Omor. Kilăreală sau urmăriri sau zbor prin spațiu sp nu zici cp filmul nu e Thriller, Acțiune sau SF, după care, ajunși la destinație iar avem el călare pe ea, ea călare pe el, sex, pupici, iubire...dar mereu interzisă. Orange is the new black e cam la fel cu Troia revamped (in care eroii antici sunt interpretati de afro americani ?!?) Ambele seamana cu Under the Dome, care seamana cu nu mai stiu ce SF cu niște copii aruncați pe un Pământ post apocaliptic de pe o stație spațială ridicolă.
Adevarul e că îmi place încă Netflix. Îmi place un ”binge” (că tot l-a băgat Telekom cu japca in DEX-ul românului 3.0) însă nu prea mai văd producții cu un dram de originalitate. Vikings, bun tare, dar aștept noul sezon de o eternitate în lumea fast pace a internetului moder. Să nu uităm House of Cards. Genial! (da, da, toți eram fani ai serialului inspirat de romanele lui Michael Dobbs. Acum ne ferim să o recunoaștem doar pentru că Kevin Spacey e o scursură de om în realitate. Chiar...oare ne urâm pe noi că ne uitam parcă în transă la prestațiile sale? Asta e o discuție pentru altă dată). Am urmărit și MINDHUNTER, a fost o experiență. Dar de când Netflix varsă pe piață producții într-un volum ce face de rușine debitul Amazonului (fluviul, nu concurentul lui Netflix) îmi este clar că obiectivul lor e Volume NOT Value share. Dacă chiar și Cartman are o șansă CLICK ME NOW:)
Netflix suntem noi. Vrem mai mult, acum, imediat și fără limită. Vrem ALL INCLUSIVE. Ne uităm la formă, ne pasă mai puțin de fond.
Ultimul serial, Lost in space, mi-a dat, în vorbele unui fost coleg: FATALITY! Aventurile familiei Robinson, un cult classic al SF-ul de cat B al anilor 60, redecorat și fezandat de mai multe ori de industria Hollywoodului a intrat și el pe banda rulantă de succesuri Netflixești. Și a ieșit o obosită plictiseală cu efecte de secol 21, mai lipsită de originalitate decât orice tricou cu logo LEVI`s cumpărat din Obor. SF for thă masses! The horror...or the comedy?!?! Any way. Makes u wanna read so I guess it does do some good :D
Comentarii
Trimiteți un comentariu